środa, 21 sierpnia 2013

Pycholandia - banan, kiwi i jabłko


Opis producenta : 

Napój z bananów, kiwi, jabłek i dyni, przecierowy. Pasteryzowany. Częściowo z soku zagęszczonego. Z dodatkiem witaminy C. Miąższ z owoców i dyni może powodować naturalne rozwarstwienie produktu.

Składniki: woda, przecier z bananów (20%), przecier z kiwi (10%), przecier z jabłek (10%), sok z kiwi odtworzonych z zagęszczonego soku z kiwi (4%), cukier, syrop glukozowo-fruktozowy, przecier z dyni (1%), substancja wzbogacająca- witamina C, kompleksy miedziowe chlorofilin- barwnik, aromaty.

Pojemność: 330 ml
cena: 0,79 zł
Przechowywanie: Przed otwarciem wstrząsnąć. Po otwarciu przechowywać w lodówce nie dłużej niż 48 godzin. Przechowywać w suchym, chłodnym i zaciemnionym miejscu.

Moja opinia : 
Wchodząc ostatnio do Biedronki rozglądałam się za sokiem. Moją uwagę przyciągnęła cena. Dziwiłam się czemu jest taki tani. Postanowiłam spojrzeć na tył butelki i dowiedzieć się czegoś więcej. Gdy zobaczyłam, że posiada małą zawartość tłuszczu postanowiłam zakupić i przetestować. Mój wybór był celny.

Oto sok w szklaneczce przygotowany do spożycia: 




Pycholandia to soczek podobny do wielu innych np. do kubusia, czy pysia. Można nabyć go w biedronkach w bardzo atrakcyjnej cenie. Dostępne są trzy smaki: zielony - (jabłko, kiwi, banan, dynia), czerwony (truskawka, banan, dynia), pomarańczowy (jabłko, marchew, banan). Ma małą zawartość tłuszczu co jest bardzo dużym plusem. Minusem oto soczku jest mała zawartość witaminy A i białka.  Moim zdaniem nie jest to soczek za słodki. Soczek ogólnie jest bardzo smaczny, szczególnie zielony i ma korzystną cenę i na pewno jest zdrowszy od napojów gazowanych. Sok jest pakowany w małych buteleczkach i łatwo go przenieść. Zachęcam aby spróbować bo naprawdę warto ; )

10 komentarzy:

  1. takiego soczku jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to możesz go nabyć w biedronce... Polecam spróbować ; )

      Usuń
  2. Przepyszny soczek, który jak dla mnie smakiem zupełnie przypomina "Kubusia" lub "Pysia" powiem więcej, że jak dla mnie nawet lepszy od nich :) Nie za słodki.. wręcz idealny dla każdego.Można zakupić go w każdej Biedronce.! Można kupić go w 3 smakach, ja uwielbiam marchewkowy, lecz każdy jest pyszny, trzeba przyznać :) Idealny do szkoły, pracy lub na jakieś wyjazdy. Jest pyszny i zdrowy. Dodatkowo jest tańszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piłam go i jest bardzo dobry ; )

    OdpowiedzUsuń

Jak chcecie dodać komentarz, a nie macie żadnego konta z wymienionych to wybierzcie opcję 6 " Nazwa/adres URL. Tam w nazwie podajcie swoje imię, a w adresie URL adres swojego bloga albo profilu na facebooku.
Pozdrawiam Dominika ; )