sobota, 24 sierpnia 2013

AVON - propozycja współpracy



Witam was bardzo gorąco. Chciałam wam przekazać pewną wiadomość od mojej koleżanki, która również tak jak ja jest konsultantką AVON. 




Oto wiadomość od niej : 
"Witam, poszukuję chętne osoby do współpracy. Jestem liderem sprzedaży firmy Avon i szukam osób, które chciałyby współpracować. Avon oferuje nam dla nowych konsultantek program, w którym możemy zdobyć kosmetyki za 4,99 lub za 0,99 zł! W każdym z katalogów współpracy możemy otrzymać coś nowego i innego. Jest to dobra motywacja aby robić zamówienia i powiększać swój zysk, który może wynieść nawet 40% sprzedawanych produktów kosmetycznych i niekosmetycznych jakie proponuje nam firma Avon w katalogu. Dodatkowo jako konsultantka mamy możliwość zakupienia nowości z następnego katalogu w super promocyjnych cenach. Avon daje nam wiele możliwości do wyboru, czas pracy zależy od Ciebie. Zamówienia składasz o dowolnej porze dnia czy nawet nocy. Mamy możliwość odbioru paczek lub dostawy kurierskiej. Nie czekaj dłużej i dołącz do Avonu i mojej grupy a na pewno nie pożałujesz tylko zyskasz.


Jeżeli, któraś z was chce się dowiedzieć czegoś więcej to pytajcie w komentarzach. A jak ktoś jest zainteresowany to napiszcie w komentarzu np. Jestem zainteresowana, a my się z wami skontaktujemy. 




2 komentarze:

Jak chcecie dodać komentarz, a nie macie żadnego konta z wymienionych to wybierzcie opcję 6 " Nazwa/adres URL. Tam w nazwie podajcie swoje imię, a w adresie URL adres swojego bloga albo profilu na facebooku.
Pozdrawiam Dominika ; )