czwartek, 12 grudnia 2013

Wczoraj pisałam matmę i przedmioty przyrodnicze. Było wiele liczenia, ale jakoś poszło. Dzisiaj pisałam niemiecki to była masakra ;/ Jutro mam imprezę z harcerstwa " KOLĘDOWANIE". Będzie bardzo fajnie :)

wtorek, 10 grudnia 2013

Dzisiaj pisałam próbne testy gimnazjalne z polskiego, Wosu i historii. Polski był w miarę łatwy, ale historia to była masakra :/ We wszystkim strzelałam... Jutro piszę z matmy i z przedmiotów przyrodniczych wiec życzcie mi powodzenia :) Zaraz idę do szkoły na występ... Oczywiście śpiewam :) Później będę piekła ciasto... Wiec pochwalę się wam jak mi wyszło :*

niedziela, 8 grudnia 2013

FILMIK :)


Oglądając na necie WAWE NON STOP nawinęłam się na pewną reklamę z Nivea i chciałbym wam pewien filmik z tej reklamy. Tam jest taka opcja wstawienia swojego zdjęcia i naprawdę wychodzi fajny film. Sami zobaczcie :)


http://www.nivea.pl/energia?svid=dominika21




sobota, 7 grudnia 2013

piątek, 6 grudnia 2013


Dzisiaj Mikołajki! Oczywiście dzień prezentów... Ja dostałam kosmetyki, ale wam jutro pokarzę bo aparat mi nie chce działać. Jestem bardzo ciekawa co wam przyniósł Mikołaj. Czekam na wasze komentarze :P

czwartek, 5 grudnia 2013

Przepraszam was bardzo za tak długą przerwę ale niestety w moim życiu działo się tak wiele, że nie starczało mi czasu na pisanie. Mam nadzieje, że to się zmieni :)

czwartek, 29 sierpnia 2013

Konkurs u Martyny ; )


Rozglądając się po różnych ciekawych blogach znalazłam bardzo fajny konkurs. Sami zobaczcie : 


http://smakiempisany.blogspot.com/2013/08/konkurs-rozdanie.html





Nagrody w konkursie:
I miejsce: 
*cieplutki, granatowy polar
*włoskie, czerwone, półwytrawne wino marki Celebro
*książka kucharska "Odkorkuj kulinarną wyobraźnie" z przepisami na dania z winem lub do wina

*korkociąg
+ mały gratis ode mnie
II-IV miejsce: 
*książka kucharska "Odkorkuj kulinarną wyobraźnie" z przepisami na dania z winem lub do wina,
*korkociąg

Zadanie konkursowe - odpowiedź na pytanie:
"Jaka potrawa Twoim zdaniem  najlepiej komponuje się z czerwonym winem?" 
(podaj nazwę potrawy oraz uzasadnienie wyboru; nie trzeba podawać dokładnego przepisu, wystarczy kilka słów na temat tego dania).

Sami widzicie, że jest on bardzo fajny. 


niedziela, 25 sierpnia 2013

Spaghetti ; )



Podaję składniki na rodzinę 6 osobową, ponieważ jak robiłam Spaghetti to miałam gości w domu... ; )




Składniki: 



  • łyżka smalcu, 
  • 500 g mięsa mielonego, 
  • 1 cebula,
  • sos do spaghetti Pudliszki
  • po bolońsku, 
  • 2 x FIX spaghetti Bolognese, 
  • majeranek, 
  • bazylia, 
  • makaron do spaghetti,
  • ser żółty.

Przygotowanie makaronu:
1. Do garnka wlać wodę i zagotować.
2. Posolić 2 łyżeczki.
3. Gdy woda się zagotuje wsypać makaron do Spaghetti i zamieszać.
4. Gdy się ponownie zagotuje wyłączyć i odstawić na 10 min.
5. Gdy makaron jest już miękki odcedzić.



Przygotowanie sosu: 
1. Na patelni rozpuścić smalec i wrzucić mięso mielone. 


2. Pokroić cebulę np. w kostkę i dodać do mięsa. Wymieszać.




3. Do malutkiego garnka wlać 500 ml zimnej wody i wsypać dwa FIX Spaghetti Bolognese. Zamieszać, tak aby nie było żadnych grudek.


4. Gdy mięso się upiekło, a cebula zrumieniła dodać Sos do Spaghetti po bolońsku i przygotowany FIX Spaghetti Bolognese. Wymieszać.



5. Gdy sos się zagotuje, dodać majeranku i bazylii, tak aby było widać i dobrze smakowało.




6. Zetrzeć troszeczkę sera na tarce.

Podanie : 
 Na talerz nałożyć makaronu, polać sosem i posypać startym serem żółtym.



sobota, 24 sierpnia 2013

AVON - propozycja współpracy



Witam was bardzo gorąco. Chciałam wam przekazać pewną wiadomość od mojej koleżanki, która również tak jak ja jest konsultantką AVON. 




Oto wiadomość od niej : 
"Witam, poszukuję chętne osoby do współpracy. Jestem liderem sprzedaży firmy Avon i szukam osób, które chciałyby współpracować. Avon oferuje nam dla nowych konsultantek program, w którym możemy zdobyć kosmetyki za 4,99 lub za 0,99 zł! W każdym z katalogów współpracy możemy otrzymać coś nowego i innego. Jest to dobra motywacja aby robić zamówienia i powiększać swój zysk, który może wynieść nawet 40% sprzedawanych produktów kosmetycznych i niekosmetycznych jakie proponuje nam firma Avon w katalogu. Dodatkowo jako konsultantka mamy możliwość zakupienia nowości z następnego katalogu w super promocyjnych cenach. Avon daje nam wiele możliwości do wyboru, czas pracy zależy od Ciebie. Zamówienia składasz o dowolnej porze dnia czy nawet nocy. Mamy możliwość odbioru paczek lub dostawy kurierskiej. Nie czekaj dłużej i dołącz do Avonu i mojej grupy a na pewno nie pożałujesz tylko zyskasz.


Jeżeli, któraś z was chce się dowiedzieć czegoś więcej to pytajcie w komentarzach. A jak ktoś jest zainteresowany to napiszcie w komentarzu np. Jestem zainteresowana, a my się z wami skontaktujemy. 




piątek, 23 sierpnia 2013

Jagódki ze śmietanką i z cukrem ; )



Mniam mniam jak ja uwielbiam owoce... Dzisiaj wybrałam jagody. Prosty, smaczny i tradycyjny deser. Tak mało trzeba, a tak cieszy. Wystarczą jagody, śmietanka i cukier... Mniam... mniam . Polecam ; ) 

czwartek, 22 sierpnia 2013

Owocowy Deser ; )





           Składniki: 

  • maliny do ozdoby,
  • truskawki do galaretki, 
  • 200 g śmietany 30%,
  • 1 galaretka w proszku,
  • 3 kostki czekolady,
  • 3 łyżeczki cukru pudru. 




Przygotowanie : 


1. Ugotować 500 ml wody. Do naczynia wsypać galaretkę w proszku i zalać ugotowaną, gorącą wodą. Mieszać aż się rozpuści. Wystudzić. 



2. Gdy galaretka jest chłodna przelać do czterech takich samych, małych naczyń i dodać truskawki.
Włożyć do lodówki aby stężała.



3. Śmietanę wlać do naczynia i dodać cukier puder. Ubić na sztywno i wsadzić do lodówki. Im dłużej bita śmietana w lodówce tym lepiej będzie nam się ozdabiać. Ja trzymałam do stężenia galaretki. 



4. Gdy galaretka stężała to na powierzchni rozłożyć bitą śmietanę.




5. Ozdobić owocami.




6. Na tarce zetrzeć czekoladę i posypać.



Oto przygotowany deser gotowy jest do podania i smakuje każdemu.


Życzę Smacznego ! ; ) 


środa, 21 sierpnia 2013

Pycholandia - banan, kiwi i jabłko


Opis producenta : 

Napój z bananów, kiwi, jabłek i dyni, przecierowy. Pasteryzowany. Częściowo z soku zagęszczonego. Z dodatkiem witaminy C. Miąższ z owoców i dyni może powodować naturalne rozwarstwienie produktu.

Składniki: woda, przecier z bananów (20%), przecier z kiwi (10%), przecier z jabłek (10%), sok z kiwi odtworzonych z zagęszczonego soku z kiwi (4%), cukier, syrop glukozowo-fruktozowy, przecier z dyni (1%), substancja wzbogacająca- witamina C, kompleksy miedziowe chlorofilin- barwnik, aromaty.

Pojemność: 330 ml
cena: 0,79 zł
Przechowywanie: Przed otwarciem wstrząsnąć. Po otwarciu przechowywać w lodówce nie dłużej niż 48 godzin. Przechowywać w suchym, chłodnym i zaciemnionym miejscu.

Moja opinia : 
Wchodząc ostatnio do Biedronki rozglądałam się za sokiem. Moją uwagę przyciągnęła cena. Dziwiłam się czemu jest taki tani. Postanowiłam spojrzeć na tył butelki i dowiedzieć się czegoś więcej. Gdy zobaczyłam, że posiada małą zawartość tłuszczu postanowiłam zakupić i przetestować. Mój wybór był celny.

Oto sok w szklaneczce przygotowany do spożycia: 




Pycholandia to soczek podobny do wielu innych np. do kubusia, czy pysia. Można nabyć go w biedronkach w bardzo atrakcyjnej cenie. Dostępne są trzy smaki: zielony - (jabłko, kiwi, banan, dynia), czerwony (truskawka, banan, dynia), pomarańczowy (jabłko, marchew, banan). Ma małą zawartość tłuszczu co jest bardzo dużym plusem. Minusem oto soczku jest mała zawartość witaminy A i białka.  Moim zdaniem nie jest to soczek za słodki. Soczek ogólnie jest bardzo smaczny, szczególnie zielony i ma korzystną cenę i na pewno jest zdrowszy od napojów gazowanych. Sok jest pakowany w małych buteleczkach i łatwo go przenieść. Zachęcam aby spróbować bo naprawdę warto ; )

wtorek, 20 sierpnia 2013

Dentofresh Junior- o smaku gumy balonowej.



Opis Producenta :

Płukanka do ust DentoFresh Junior jest dedykowana dzieciom od 6. roku życia.


Zawiera naturalne olejki eteryczne: 
  • miętowy,
  • tymiankowy,
  • eukaliptusowy,
  • szałwiowy,

i ich składniki:
  • eukaliptol, 
  • tymol, 
  • mentol.



Olejki eteryczne niszczą bakterie odpowiedzialne za zapalenie dziąseł
i przywracają prawidłową florę bakteryjną jamy ustnej. Eukaliptol, tymol oraz fluorek sody zatrzymują odkładanie się płytki nazębnej. Fluorek sodu i ksylitol chronią zęby przed próchnicą. Fluorek sodu tworzy powlekającą warstwę na powierzchniach zębów, ograniczając działanie kwasów. Ksylitol zwiększa przepływ śliny w jamie ustnej, dzięki czemu lepiej oczyszcza i chroni zęby.


Nasze płukanki do ust nie zawierają alkoholu. Jest to bardzo korzystne, ponieważ alkohol może zbyt wysuszać błonę śluzową jamy ustnej lub powodować jej podrażnienia. Jest to korzyść z punktu widzenia produktu dla dzieci. Na rynku polskim jest znikoma ilość preparatów przeznaczonych dla dzieci oraz preparatów bez alkoholu.

Skład: 
Agua, Xylitol, Glycerin, PEG-35 Castor Oil, Poloxamer 407, Mentha Piperita Oil, Thymus Vulgaris Oil, Eucalyptus Globulus, Leaf Oil, Salvia Lavendulaefolia Oil, Eucalyptol, Menthol, Thymol, Sodium Fluoride, Aroma, Citric Acid, Methylparaben, Propylparaben, Aroma Propylene Glycol Triacetin, CI 16255.

Zawiera fluorek sodu (0,05% m/m 227 ppmF)

Sposób użycia:
Płukać jamę ustną po każdym szczotkowaniu zębów (przynajmniej rano i wieczorem) , 10 ml płukanki Dentofresh junior, przez 30 sekund (dozownik znajduję się na zakrętce). Nie rozcieńczać. Nie połykać. Nie płukać jamy ustnej wodą. 


Pojemność: 250 ml

Cena: ok 12 zł

Moja opinia: 
Po dostarczeniu mi przesyłki byłam zaskoczona jej ilością. Myślałam, że dostanę malutką próbkę do przetestowania, ale jednak otrzymałam aż 250 ml płynu. 


A oto płyn w kubeczku: 




Płukanka pachnie gumą balonową. W smaku również można ją wyczuć. Jest łagodny i nie podrażnia śluzówki jamy ustnej, ponieważ nie zawiera alkoholu. Daje uczucie świeżości na wiele godzin, a jednocześnie niszczy bakterie i chroni zęby przed próchnicą. Uważam że, jest to produkt idealny dla dziecka, jak i dla dorosłych, jako alternatywa dla miętowych płynów do płukania ust. Stanowi codzienne uzupełnienie pielęgnacji jamy ustnej, a przy tym czyni z płukania ust czystą przyjemność. ; )


Więcej informacji znajdziecie na : 
http://dentofresh.pl/

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Pierwsza Notka ; )


Dzisiaj postanowiłam założyć bloga, na którym będę testować różne produkty. Mam nadzieję, że sobie jakoś poradzę. Trzymajcie za mnie kciuki ;)